fredag den 5. september 2008

Nærmest lykkelig

Nærmest lykkelig.
Kapitel 9.
Jeg blev stille vækket, jeg kiggede mig omkring. Jeg lå ikke op af Bill mere? Jeg lå i sengen på hotellet. Bill sad ved siden af mig.
-Godmorgen, sagde Bill stille og kyssede mig på panden.

-Godmorgen, hvad er klokken? Sagde jeg og kiggede op på Bill.

-8.00. det var ikke meningen jeg ville vække dig, jeg kunne bare ikke sove mere sagde Bill. Han sad der i sine blå nat bukser og en sort t-shirt. Jeg løftede dyne, han lagde sig ind under. Han Kyssede mig blidt, og lagde en arm om mig. Og inden jeg havde fået set mig om. Sov vi begge. Jeg vågnede igen ved at blive nedstirret.

-Ej undskyld, jeg ville ikke vække dig igen sagde Bill og sank hovedet.

-Det gør ikke noget sagde jeg og smilede. Jeg kyssede ham blidt på munden, det udviklede sig til at vi snavede, og det blev lidt hårdere. Han lå pludselig oven på mig. Og kyssede mig helt vildt. Men stoppede hurtigt da hans bror brasede ind.
-Forstyrrer jeg? Sagde Tom og smed sig på sengen.

-Nej, slet ikke. Vi var heller ikke i gang med noget her, sagde han og lavede ’’du kan vente dig’’ blikket

-Ok det var da godt, hvad skal vi lave i dag? Sagde Tom bare og kiggede på os

-SOVE udbrød jeg og lagde mig ned igen og stirrede op i loftet

-Ej seriøst er du stadig træt? Du har sovet siden kl. var ja? I går eftermiddags, sagde Tom bare.

-Jeg ved det, jeg er udkørt. FUCK? Hvad dag er det?. Sagde Jeg og kiggede på de andre.

-Mandag? Hvorfor? sagde Bill.

-Hvad er klokken? Sagde jeg.

-11.05 sagde Tom og kiggede forvirret på mig. Jeg sprang op og begyndte at tage tøj på også videre.

-Hvad skal du? Spurgte Bill.

-Jeg skulle havet været i skole i morges kl. 8? Sagde jeg bare.

-Og skyndte mig at rede håret, ligge noget hurtigt make-up. Tage min skoletaske jeg havde husket sammen med nogle andre ting jeg havde været hjemme og hente for nogle dage siden.

- skal du intet have at spise? råbte Bill inde fra værelset, da jeg stod i gangen og tog sko på.

-Nej, jeg spiser når jeg kommer hjem, engang sagde jeg bare og væk var jeg.

Lang tid senere.

-Hvordan gik det i skolen? Sagde Bill og gav mig et kys.

-FINT! Sagde jeg bare. Og tog tasken med ind i det lille køkken der var og satte mig ved det runde bord. Han satte sig ned ved siden af mig, og tog min hånd.
-Hvad skete der? Sagde han.

-Jeg har fået verdens dårligste forside projekt, sagde jeg bare og begyndte at hive mit penalhus og mit hæfte op af tasken.

-Forside projekt? Sagde han og kiggede mærkeligt på mig.

-Ja. Vi får hver tildelt en forside fra et tysk magasin eller avis, Sagde jeg og hev min forside op.

-Det er jo? Jamen? Sagde Bill bare.

-Ja det er dig og mig. Og jeg har været skolens rygte nyhed sagde jeg og slog hovedet ned i bordet.

-Så skat. Lad vær med at tage i skole i morgen så, også tager vi ud og spiser og hygger os i aften? Bare dig og mig, Sagde han og smilede til mig.

-Okay sagde jeg bare, og begyndte at skrive noget ned om forsiden.

’’ jeg kan IKKE udtale mig om forsiden, og beder om en ny, som jeg alligevel ikke gider at lave’’ skrev jeg, og smilte for mig selv.
-Hvad står der? Sagde Bill og kiggede mærkeligt på det jeg havde skrevet og jeg oversatte det hurtigt til engelsk.

-Det fattede jeg heller ikke en brik af grinede Bill. Jeg grinede bare og oversatte endnu engang bare til tysk.

-Ej du kan du da ikke skrive, små grinede Bill.

-Jo, jeg skriver det lige ind på en computer og mailer det til mig tysklære sagde jeg og rejste mig for at finde Bill eller Toms bærbar computer.

Ingen kommentarer: