tirsdag den 23. september 2008

Nærmest Lykkelig

Nærmest Lykkelig.
Kapitel 10.

-Har du fået mailet det til hende? Råbte Bill til mig.

-Nårh ja ja, det er et stykke tid siden, tror jeg nok sagde jeg og kiggede videre på de billeder af piercinger.

-Hvad kigger du på? Spurgte Tom nysgerrigt og kom hen for at kigge.

-Du skal da ikke have en piercing vel? Sagde Tom uroligt.

-Øhm.. jo jeg tænkte faktisk på et snake bite og en i navlen, nu hvor jeg var i gang sagde jeg og smilede.

-Kan du ikke nøjes med den i navlen? Sagde Tom skeptisk.

-Ej helt ærligt sagde jeg lidt hårdt.

-Du fortæller bare selv min bror det sagde Tom og satte sig ned i sofaen.

-Ja ja, det får jeg hurtigt overstået sagde jeg stille, hvorefter jeg råbte på Bill.

-Se lige sagde jeg og viste ham en navle piercing.

-Ja den er fin, sagde Bill og rystede på hovedet.

-Se den her sagde jeg igen og viste ham et snake bite.

-Ja det er da fint sagde han lidt ligegyldigt.

-Jeg vil gerne have det lavet, både i navlen og snake bite sagde jeg og kiggede på ham. Der gik et stykke tid inden han svarede.

-HVAD? Nærmest skreg han. Tom havde vist ret med at Bill ikke ville blive glad for det.

-Hvad så med en lille tatovering? Sagde jeg optimistisk.

-Nu slapper du af unge dame, du er 15år gammel, syntes du ikke du skulle vente lidt sagde Bill lidt højt og i en skarp tone.

-Årh fald ned du lyder som min mor man sagde jeg og lænede mig tilbage i stolen jeg sad i.

-Okay, Så får du snake bite eller piercing i navlen? Sagde Bill lidt roligt.

-Snake Bite sagde jeg hurtigt.

-Okay, det gør ondt. Nu er du forberedt.

-Ja selvfølgelig sagde jeg lidt usikkert.

Ingen kommentarer: