søndag den 13. juli 2008

Nærmest Lykkelig

Nærmest lykkelig.
Kapitel 6.

-Skynd jer nu lidt, snerrede Bill.

-Jaja, svarede Tom meget ligeglad.

-Vi har kun en tome drenge, og jeg er en pige der aldrig går i kjole, så tænk over hvor lang tid det kan tage? Sagde jeg opgivende.

-Kom så! Sagde Bill og begyndte at gå.

-hey vent, vi kommer nu sagde Georg.

-Fint, så kom, sagde Bill.
Vi gik langsomt ned ad strøget, og snakkede og grinte.

-Den der butik skal vi ind i, den er virkelig en fed butik, sagde jeg og skulle til at dreje ind.

-Tror du selv de har en flot, elegant kjole i en punk shop? Sagde Tom.

-Øh .. Jada sagde jeg og smilede med et lidt falsk smil. Bill gik hen og lagde en arm om mig.

-Er der noget galt? Hviskede Bill stille og usikker ind i øret på mig.

-Nej nej, kjoler er bare SLET IKKE mig sagde jeg. Bill vendte sig om og kiggede mig dybt ind i øjnene, og jeg tror faktisk han skulle til at kysse mig men Tom ødelagde det.

-Hey turtel duer! Se der, der er vist en butik.
Vi gik ind og kiggede lidt omkring.

-Becca ? Hvad med den lille hvide sag? Sagde Tom

-Nein, Den er lidt for, ja … kort og lidt ja agtig ulækker ? sagde jeg.
Pludselig stoppede jeg brat op. Nede i den anden ende af butikken hang den smukkeste kjole, jeg nogensinde havde set. Den var helt sort, med strop ærmer, nedringet og så gik den til knæene, jeg stod bare og stirrede på den. Den kjole måtte jeg bare eje.

-Hey, skal vi kigge vidre ? sagde Tom

-Se, sagde jeg og pegede ned mod den sorte kjole.

-Øhm.. Ja den er da okay, lidt enkel sagde Tom og lignede et spørgsmålstegn.

-den er da smuk . sagde jeg bare.

-Prøv den sagde Bill.

-Virkelig ? Sagde jeg.

-Ja’da sagde Tom.
Jeg tog kjolen, gik ind i prøverummet og tog den på. Jeg tog min hestehale ud og svingede håret, så det sad okay flot. Jeg tog en dyb indånding og gik ud af prøverummet.

-WOW ! Har du super kræfter? Sagde Tom.

-A hva ? sagde jeg og lignede et spørgsmålstegn.

-Du kan gøre noget enkelt, så smukt og elegant sagde Tom.

-Hmm… Ja jeg er her også Tom, Så du behøver ikke flirte med hende sagde Bill tørt.

-Det gør jeg da heller ikk? Jeg mener det sq sagde Tom.

-Nein, jeg kan ikke have sådan noget tøj på. Nein, det kan jeg ikke sagde jeg.

-Hey, kom ud igen, jo du kan sagde Bill.

-Ja det er faktisk rigtigt sagde Gustav og Georg i munden på hinanden.

-okay. Så går jeg ind og skifter, sagde jeg.

-Nej. Det behøver du ikke vi får en pose, til dit gamle tøj, vi har travlt. Sagde Tom

-Hvorfor det ? sagde jeg

-Du skal havet lagt make-up og sat hår? Sagde Bill

-Hvorfor? Sagde jeg

-Har i glemt at fortælle hende det? Sagde Gustav

-Fortælle mig hvad ? sagde jeg

-årh i lovede? Sagde Georg.

-Jamen vi havde glemt alt om det, det er det eneste vi skal i denne uge, og vi fik sagt til hendes mor hun kunne sove her osv. Fordi vi ingenting skulle sagde Bill.

-HVAD SKAL VI? Råbte jeg.

-Øh ja, vi skal til mtv music awards 2008? Sagde Tom

-Seriøst? Sagde jeg

-Ja, sagde Tom usikkert.

-Hvor fedt sagde jeg .

-Er du slet ikke sur ? Sagde Bill.

-Ikke det mindste sagde jeg.

-Når vi har ikke tid til at hygge snakke, vi skal hen med dig, Sagde Tom.

-Ja, kom. sagde jeg.

Vi drejede ned af en side gade, og gik ind i en lille bygning. Jeg fik slangekrøller i håret og lagt den pæneste make-up nogensinde.
Senere på aftenen: Vi lå oppe på Bills seng og snakkede lidt om mtv music awards og after party. Det havde været hylende morsom, og jeg havde snakket godt med både Venessa Hudges, Ashley Tisdale, Brenda Song og nogle flere fra Disney holdet. Pludselig tager Bill min hånd og siger: Skat? er der mere mellem os end venner ? sagde bill og kiggede mig dybt ind i øjnene han nøddebrune øjne fik mig til at smile.

-Er der? Svarede jeg. Jeg var ikke sikker. Hvad nu hvis ej ? hvad nu vis der var noget ?

-Jamen ? er der det? Kommer vi sammen ? sagde Bill stille

-Ja, men kun vis du v mere nåde jeg ikke at sige før han kyssede mig.

Ingen kommentarer: